Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 129 total)
  • Author
    Posts
  • #21108
    Guest_101 User_101
    Participant

    To αυτοκίνητο στην αρχή δεν έχει καμία ενέργεια αλλά στην συνέχεια αποκτά κινητική ενέργεια καθώς το τραβάει ο άνθρωπος. Μάριος-Βαρδής Πειρουνάκης Γ’1

    #20775
    Guest_101 User_101
    Participant

    Θεωρώ πως το αυτοκίνητο έχει αρχικά δυναμική ενέργεια. Καθώς όμως έρχεται μια αλλη ενέργεια η δυναμική ενέργεια μετατρέπεται σε κινητική. Ο άνθρωπος που τραβάει το αυτοκίνητο έχει ξεκάθαρα κινητική ενέργεια.
    Μιχάλης Δράγασης Γ’1

    #20774
    Guest_101 User_101
    Participant

    Ο άνθρωπος ο οποίος κρατάει το σχοινί έχει ενέργεια, χημική. Εφόσον αρχίζει και τραβάει ένα αυτοκίνητο έχουμε μετατροπή σε κινητική
    Φραγκιουδακης Δημήτρης γ1

    #20773
    Guest_101 User_101
    Participant

    Λοιπόν,το βίντεο ήταν πολύ ενδιαφέρον και ένα πράγμα όπου μου έκανε εντύπωση ήταν πως σχεδόν όλες οι τεχνικές του έβγαλαν σύνολο 45,7 Θεοχάρης Φιωτακης

    #20772
    Guest_101 User_101
    Participant

    Το αυτοκίνητο στην αρχή είχε δυναμική ενέργεια, μετά μετατράπηκε σε κινητικη. Δημήτρης Πετράκης

    #20771
    Guest_101 User_101
    Participant

    Παρατηρούμε στο βίντεο ότι ο άνθρωπος από μόνος του έχει χημική ενέργεια και τραβώντας με ένα σχοινί το αμάξι μετατρέπεται η χημική σε κινητική. Ταυτόχρονα και το αμάξι αποκτάει κινητική
    Ευαγγελία δουλαβεράκη γ1

    #20770
    Guest_101 User_101
    Participant

    Το αυτοκίνητο έχει ενέργεια λόγω της θέσης του, που γίνεται όταν το τραβάει ο άνθρωπος. Η πρώτη δύναμη είναι η δυναμική που στη συνέχεια μετατρέπεται σε δυναμική.
    Παυλάκου Χριστίνα

    #20769
    Guest_101 User_101
    Participant

    Μου έκανε εντύπωση πως ο καθηγητής απέδειξε τη θεωρία όχι μόνο με φυσικούς τύπους αλλά και έφερε εις πέρας το πείραμα και εντυπωσίασε τους μαθητές με την απόδειξη για το εκρεμμες

    Γεωργία Καστρινάκη Γ1

    #20768
    Guest_101 User_101
    Participant

    Μου έκανε μεγάλη εντύπωση που ο καθηγητής έκανε το μάθημα με τρόπο που να αρέσει σε όλους και ότι με τον πιο αστείο τρόπο. Αντώνης καμηλάκης

    #20767
    Guest_101 User_101
    Participant

    Μετά απο αυτό το βίντεο κατάλαβα πως η περίοδος δεν εξαρτάται από τη μάζα. Ακόμα το μάθημα γινόταν με ηρεμία και οι μαθητές ήταν προσηλωμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια του πειράματος.

    Μιχάλης Δράγασης Γ’1

    #20766
    Guest_101 User_101
    Participant

    Μου έκανε εντύπωση το ότι ο καθηγητής,με έναν συναρπαστικό τρόπο μαθαίνει στους μαθητές του ότι η μάζα δεν επηρεάζει την περίοδο του εκκρεμούς.Εμμανουέλα Σταυρουλάκη Γ´1

    #20765
    Guest_101 User_101
    Participant

    Σε αυτό το βίντεο μου έκανε εντύπωση ότι η μάζα δεν επειρεαζει τον χρόνο μίας περιόδου. Δημήτρης Πετράκης

    #20764
    Guest_101 User_101
    Participant

    Η δυναμική ενέργεια μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια στο αμάξι.Πρωιμος Γιάννης

    #20763
    Guest_101 User_101
    Participant

    Όπως παρακολουθήσαμε στο βίντεο, η περίοδος είναι ανεξάρτητη από τη μάζα που κρεμάσαμε στο εκκρεμές. Στο συγκεκριμένο βίντεο βάλαμε την μπάλα μόνη της και μετά ανέβηκε ο κ λεβις πάνω στη μπάλα .
    Φραγκιουδακης Δημήτρης γ1

    #20762
    Guest_101 User_101
    Participant

    Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ο ίδιος ο καθηγητής έγινε το βαρίδιο του πειράματος του, αντί από το να φέρει κι άλλα βαρίδια.

    Άνκυ Εικοσιπεντάκη.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 129 total)