Το αυτοκίνητο έχει ενέργεια λόγω της θέσης του, που γίνεται όταν το τραβάει ο άνθρωπος. Η πρώτη δύναμη είναι η δυναμική που στη συνέχεια μετατρέπεται σε δυναμική.
Παυλάκου Χριστίνα
Παρατηρούμε στο βίντεο ότι ο άνθρωπος από μόνος του έχει χημική ενέργεια και τραβώντας με ένα σχοινί το αμάξι μετατρέπεται η χημική σε κινητική. Ταυτόχρονα και το αμάξι αποκτάει κινητική
Ευαγγελία δουλαβεράκη γ1
Ο άνθρωπος ο οποίος κρατάει το σχοινί έχει ενέργεια, χημική. Εφόσον αρχίζει και τραβάει ένα αυτοκίνητο έχουμε μετατροπή σε κινητική
Φραγκιουδακης Δημήτρης γ1
Θεωρώ πως το αυτοκίνητο έχει αρχικά δυναμική ενέργεια. Καθώς όμως έρχεται μια αλλη ενέργεια η δυναμική ενέργεια μετατρέπεται σε κινητική. Ο άνθρωπος που τραβάει το αυτοκίνητο έχει ξεκάθαρα κινητική ενέργεια.
Μιχάλης Δράγασης Γ’1